Aktiv klagomålshantering - för nöjdare kunder Sthlm 29 april

2015-03-23 13:50

Vill du och ditt team bli bättre på att bemöta bemöta missnöje och klagomål på ett professionellt sätt? Låt din personal gå

Aktiv klagomålshantering - för nöjdare kunder Stockholm 29 april med Kenth Åkerman.

Ett smakprov ur innehållet:
• Mental träning för en tuff dag
• Ta det inte personligt - lyssna och lär
• Rättvisa men inte ”rätt” eller ”fel”
• Förståelse för kunden/gästen

Läs mer>>

Taggar: Klagomålshantering nöjdare kunder


Detta inlägget går ej att kommentera.

Välkommen till saljcoaching.se, en del av KeyCoaching!

Vi hjälper företag att göra fler och bättre affärer.

Vill du bli kontaktad?

Namn:*

Företag:*

E-post:*

Meddelande:*

Här är några exempel på vad vi kan hjälpa dig med:

  • Säljcoaching
    Säljcoaching med garanterat resultat. Vår säljcoaching ger en mätbarhet som snabbt sätter fingret på viktiga faktorer. Lätt att prioritera - snabba resultat.
  • Affärsutveckling för småföretagare
    Zooma ut och få en överblick HUR du gör affärer. Vi hjälper dig hitta nycklarna. Med garanterat resultat.
  • Säljutbildning
    Vassa säljutbildningar. Kombinera gärna utbildning med säljcoaching.