Kundservice och bemötande i mästarklass Sthlm 28 april

2015-03-09 13:45

Vill du få en perfekt start för en fortsatt serviceutveckling så låt din personal gå Kundservice och bemötande i mästarklass Stockholm 28 april med Kenth Åkerman.

Hur skapas en levande vision och passion? Hur lockar du fram förbättringar för medborgarnas bästa? Detta är några av frågorna som tas upp. Frågor som väcker till eftertanke och kan starta en dialog kring ”vår kund” och utveckling av service i din organisation. En perfekt start för en fortsatt serviceutvecklingsprocess.

Ett smakprov ur innehållet:
• Så ger du ett professionellt bemötande – att vara serviceproffs och människa
• Vem är kunden? Lär dig kundperspektivet.
• Förväntningar och krav. Vad påverkar våra upplevelser?

Läs mer>>

Taggar: Kundservice


Detta inlägget går ej att kommentera.

Välkommen till saljcoaching.se, en del av KeyCoaching!

Vi hjälper företag att göra fler och bättre affärer.

Vill du bli kontaktad?

Namn:*

Företag:*

E-post:*

Meddelande:*

Här är några exempel på vad vi kan hjälpa dig med:

  • Säljcoaching
    Säljcoaching med garanterat resultat. Vår säljcoaching ger en mätbarhet som snabbt sätter fingret på viktiga faktorer. Lätt att prioritera - snabba resultat.
  • Affärsutveckling för småföretagare
    Zooma ut och få en överblick HUR du gör affärer. Vi hjälper dig hitta nycklarna. Med garanterat resultat.
  • Säljutbildning
    Vassa säljutbildningar. Kombinera gärna utbildning med säljcoaching.